יום ראשון, 28 בפברואר 2016

טיפול בפצעי בגרות

7 דרכים לטיפול בפצעי בגרות
קיימות דרכים רבות לטיפול בפצעי הבגרות. חשוב מאוד לשמור על פנים נקיות כחלק ממניעת הופעת האקנה גם בגיל ההתבגרות וגם בגילאים מבוגרים יותר.

היווצרות פצעי אקנה נחשבים כאחת התופעות הלא נעימות של גיל ההתבגרות, אך הפצעונים המופיעים על העור משפיעים באותה המידה גם על מבוגרים. צרכנים יכולים לבזבז סכומי כסף גדולים על תכשירים לטיפול בפצעים, ניתן לומר בוודאות כי מלבד הטיפול החדשני הנעשה במרפאה שלנו על מנת שהפצעים ייעלמו אנשים עם אקנה יהיו עדינים וישתמשו בתכשירים הנכונים. להלן מספר דרכים לטיפול בפצעים.

1) מומלץ לשטוף את הפנים לפחות פעמיים ביום ובעיקר אחרי שמזיעים. אנשים החובשים כובע או קסדה לראשם יכולים להזיע יותר ולהחמיר את הפצעים.

2) השתמשו בקצות האצבעות על מנת לנקות בעדינות את הפנים. השתמשו במטלית עדינה ושימו לב שלא לגרות את העור יתר על המידה, במיוחד לא בכל מיני חומרי ניקוי שסביר להניח יעשו יותר נזק מאשר יביאו תועלת.

3) תשטפו את העור עם מים פושרים.

4) תחפפו עם שמפו לעתים קרובות, לבעלי שיער שמנוני מומלץ לחפוף בכל יום.

5) תנו לעור שלכם להחלים לבד. אם תנסו "לפוצץ" את הפצעון בעצמכם, אתם עלולים לגרום יותר נזק, לצלקות וזמן ההחלמה של העור יארך.

6) אסור לגעת בפנים. מגע הידיים שלכם על עור הפנים הרגיש עלול לגרום להופעת הפצעונים.

7) המעיטו ביציאות החוצה לשמש והימנעו כליל ממיטות שיזוף. השיזוף פוגם בעור וכמה  מהתכשירים למניעת הפצעונים רגישים לשמש.

לסיכום ניתן לראות כי קיימות דרכים למניעת פצעי בגרות ושמירה על עור נקי וחלק. הטיפול אשר נעשה במרפאות שלנו חשוב, אך במקביל חשוב לשמור על היגיינה כחלק מצורת חיים בריאה יותר.

מאת: ד"ר יאיר גילוני עוסק ברפואה משנת 1975. גילוני השתלם בבי"ח בלינסון במחלקה הכירורגית לכלי דם ועוסק באסתטיקה רפואית מתחילת שנות ה- 90. הוא עבר השתלמויות בצרפת, אנגליה ובארה"ב בבי"ח Massachusetts General Hospital Dermatolgy Boston USA המפורסם בעולם. מאתר: http://maker.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה