יום רביעי, 4 בפברואר 2015

פסוריאזיס וצמחי מרפא

טיפול בפסוריאזיס עם צמחי מרפא

להלן מספר צמחי מרפא / תרופות טבעיות שעשויות לעזור לסובלים ממחלת הפסוריאזיס או דלקת מפרקים פסוריאטית.

פסוריאזיס אלוורה

ג'ל מצמח האלוורה הניתן לשימוש במריחה על העור (עד שלוש פעמים ביום). ישנם מחקרים אשר מראים כי הדבר יכול לעזור להפחית את האדמומיות ואת חומרת הפסוריאזיס. חפש קרמים המכילים אלוורה 0.5%. חשוב לציין גם כי שום תועלת לא הוכחה מלקחת אלוורה בצורת טבליות, ומה גם שבדבר עשוי להיות מסוכן.

פסוריאזיס חומץ תפוחים

סיידר התפוחים VinegarUsed ע"י תרבויות עתיקות כחומר חיטוי, חומץ תפוחים עשוי לעזור להקל על גירוד קרקפת הקשורה למלחת הפסוריאזיס. ניתן לקנות בקבוק חומץ תפוחים אורגני, ולהחיל להשתמש איתו על הקרקפת מספר פעמים בשבוע. יש הטוענים  שדילול חומץ עם מים ביחס של 1 ל- 1 מסייע במניעת צריבה. אחרים אומרים שהם צריכים לשטוף את העור ברגע שהתייבש כדי למנוע גירוי. אל תשתמש בתרופה הנ"ל אם עור הקרקפת שלך סדוק או מדמם. אם יש לך פצעים פתוחים, חומץ עשוי לגרות את העור ולגרום לתחושת צריבה.






לפני נקיטת כל תרופה צמחית לפסוריאזיס או דלקת מפרקים פסוריאטית, ישנו הצורך לשאול את הרופא שלך.
ישנן מספר תרופות צמחיות שעלולות לגרום לאינטראקציות עם תרופות מסויימות. כמו כן, אתה לא צריך לקחת כמה תרופות צמחיות אם הינך בהריון או מניקה, או אם יש לך מראש קיים מצבים רפואיים כגון סוכרת או לחץ דם גבוה, או הפרעות במצב רוח. להפסיק את השימוש בתרופה באופן מיידי אתה צריך לחוות תופעות לוואי ולספר ספק שירותי הבריאות שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה